Moje konto Moje konto

Instrukcje i porady

W związku z wieloma zapytaniami w których brak było danych kontaktowych wprowadziliśmy konieczność logowania w przypadku zapytań. Od dzisiaj żeby zadać pytanie trzeba się zalogować. Odpowiedź będzie na adres logowania, zatem podając niewłaściwe dane odpowiedź nie dotrze.

FAQ

Czy na pomalowanie kompletu felg wystarczy po jednej sztuce sprayów? - to zależy od budowy felg. Z jednego opakowania da się nanieść około 2m kw. jednej warstwy preparatu.

Gdzie znaleźć kod koloru? - kody są w przedziwnych miejscach i dla każdej marki jest ustalane indywidualnie.
Można go wyszukać na specjalnej stronie http://color-explorer.rmpaint.com/addinfo/vin/index.php
Pomóc może w tym także plik zamieszczony w sekcji sklepu Kod koloru
UWAGA!  Otwiera się w nowym oknie

Czy są jakieś filmy instruktażowe? - tak, w menu Wskazówki są Filmy.
UWAGA!  Otwiera się w nowym oknie. Na dole w dziale "Lista podstron" znajdują się również filmy i instrukcje.

Czy są dostępne instrukcje? - tak, w menu Instrukcje
UWAGA!  Otwiera się w nowym oknie

Gdzie wpisać kod koloru? - kod koloru wpisujemy w komentarzach (okno pojawia się podczas finalizowania zamówienia). Wpisujemy również: markę, model, rocznik i grupę koloru (np. czerwony, zielony, etc). Jeśli znamy nazwę koloru to jest to również przydatna informacja.

Skąd wiadomo, że to co odczytałem to właśnie "kod koloru"? - można to sprawdzić wpisując kod na tej stronie http://colorexplorer.rmpaint.com/index.php?language=3. W pole kod wpisujemy to co odczytaliśmy z tabliczki naklikamy znajdź. Jeśli pojawi się w okienku producent, nasza marka i rocznik sprawdzamy tylko czy kolor też się zgadza i weryfikacja dopełniona :)
UWAGA!  Otwiera się w nowym oknie

Jakie materiały są potrzebne do naprawy? - na tej stronie są dostępne gotowe listy produktów dedykowane do konkretnej naprawy Zestawy do napraw

Jak wygląda realizacja dostawy? - realizacja dostawy odbywa się natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy. Jeśli przelew wpłynie rano, to przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia. W innym przypadku wysyłka odbywa się w dniu następnym.

Czy wysyłać potwierdzenie przelewu? - nie ma takiej potrzeby. Jedynie w przypadku ew. braku pieniędzy na naszym koncie w celu wyjaśnienia sprawy, ale wtedy o to wyraźnie poprosimy.

Czy wysłanie potwierdzenia przelewu przyspieszy wysyłkę? - nie. Wysyłka jest realizowana wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty, zatem wysłanie potwierdzenia nic nie zmienia.

Jak wygląda procedura reklamacyjna? - W przypadku chęci złożenia reklamacji kontaktujemy się mailowo lub telefonicznie ze sklepem krótko opisując problem. To w zasadzie wystarcza. Jeśli ktoś chce wypełnić formularz to oczywiście można to zrobić. Następnie na  formularzu wysłanym przez sklep lub pobranym z sekcji Pliki/Reklamacje opisujemy we właściwy sposób powód reklamacji (wzór formularza jest menu Reklamacje). I wysyłamy reklamowany towar i podpisany formularz na podany adres. Formuarze są do pobrania w menu Pliki/Reklamacje. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy koszt wysyłki na podane konto.